Wiadomości
KROSNO

1000 klientów bazy SMS MPGK

12 mar · 14:00
1000 klientów bazy SMS MPGK

Tysięczny odbiorca wpisał się do bazy SMS-owego systemu powiadomień o przerwach w dostawie wody w Krośnie i okolicach. Zarządza nim Zakład Wodociągów i Kanalizacji z Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego. SMS-owy system powiadomień o awariach i planowych przerwach oferowany jest wszystkim klientom krośnieńskich wodociągów — dotyczy to Krosna i 19 pobliskich miejscowości.

Woda doprowadzona jest do 13 tys. posesji — korzysta z niej blisko 75 tys. osób.

Zapisy na kontakt SMS prowadzone są od kilku lat przez Internet, za pośrednictwem strony ekrosno.pl.

Trzeba tylko podać: numer telefonu, miejscowość i ulicę, której powiadomienia mają dotyczyć. Nie wymagane są dane osobowe — np. dotyczące tożsamości.

Dwie osoby – z Korczyny i Komborni, których zapisy wyznaczyły przekroczenie tysiąca zgłoszeń na listach do powiadomień otrzymały od Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego firmowe upominki.

Fot. Janusz Jaracz

12 marca ·  14:00

© 2021 Polskie Radio Rzeszów S.A.

Stworzono na Podkarpaciu przez