Już ponad 500 spraw zgłosili mieszkańcy Rzeszowa przez miejską aplikację "RzeszówToMy". Około 300 udało się do tej pory załatwić. Aplikację, która łączy funkcję informacyjną z interwencyjną uruchomiono w celu usprawnienia kontaktu między mieszkańcami, a urzędem miasta. Za jej pośrednictwem można zgłaszać różne problemy dotyczące codziennego życia w mieście. Są to np. uszkodzenia chodników, ścieżek rowerowych, ulic, oświetlenia drogowego, przystanków autobusowych, sygnalizacji świetlnej, ale też kwestie czystości na ulicach.
Dzięki zgłoszeniom od mieszkańców korzystających z aplikacji np. w rejonie ulic Baligrodzkiej i Bieckiej na schodach zamontowano nowe podjazdy dla wózków. Natomiast przy ulicy Błogosławionej Karoliny trwa naprawa chodnika.
Aplikacja mobilna "RzeszówToMY" jest dostępna bezpłatnie na najpopularniejszych platformach mobilnych.
fot. archiwum/ilustracyjne
Komentarze (0)
Zasady publikowania komentarzy