Dobra wiadomość dla pasażerów autobusów w Bieszczadach. Zakończyły się problemy z honorowaniem biletów miesięcznych.
W tym artykule
Pasażerowie wywalczyli swoje prawa
Pasażerowie podróżujący po powiatach bieszczadzkim, leskim i sanockim odnieśli sukces, interweniując w sprawie nieuczciwych praktyk przewoźników.
Firmy zrzeszone w Bieszczadzkim Związku Komunikacyjnym regularnie odmawiały uznawania biletów wystawionych przez inne podmioty, choć miały taki obowiązek w ramach integracji biletowej.
Skarga pasażerów
Grupa podróżnych złożyła oficjalną skargę do władz Związku, powołując się na przepisy. Inicjator działań, Duszan Augustyn, poinformował, że przeanalizowane zostały dokumenty Związku Komunikacyjnego i na ich bazie opracowano pismo ze skargą.
Reakcja władz BZK
Władze BZK potwierdziły błąd i zapowiedziały natychmiastowe działania. Obejmą one dodatkowe szkolenia dla kierowców oraz umieszczenie szczegółowych informacji o prawach pasażerów na dworcach.
Bilety miesięczne znowu ważne
Posiadacze biletów miesięcznych mogą już normalnie korzystać z przejazdów, niezależnie od przewoźnika.








