Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów zaprezentował nowy logotyp.
– Chcemy, aby aktualna identyfikacja wizualna odzwierciedlała misję spółki, która stale się rozwija i podąża za najnowszymi trendami, nie zapominając o pięknych wartościach regionu – mówi Adam Hamryszczak, prezes Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów.
Poprzedni znak graficzny portu lotniczego w Jasionce obowiązywał od 2007 roku i był mocno związany z herbem miasta Rzeszowa. Nowe logo, zdecydowanie poszerza swój obszar – skupia się na całym regionie. Decyzja o zmianie została podjęta w ramach wspólnego dążenia do ciągłego rozwoju oraz zmieniających się potrzeb. Nowy znak, który obowiązuje od dziś, symbolizuje w szczególności innowacyjność, nowoczesność i zaangażowanie w tworzenie najlepszych rozwiązań dla naszych pasażerów oraz partnerów biznesowych.
Logo zaprojektowała pracownia Gravite Design z Olsztyna, specjalizująca się w identyfikacji wizualnej, doradztwie marketingowym i skutecznej komunikacji, z dużym doświadczeniem w tworzeniu komunikacji promocyjnej regionów oraz branży lotniczej. Inspiracją do stworzenia logotypu w tej postaci była niezwykła historia błogosławionej Rodziny Ulmów – bohaterów, którzy podczas II wojny światowej ratowali Żydów, poświęcając własne życie. Od kilkunastu tygodni port nosi ich imię.
Tekst: Oprac.MP, fot. Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka