Analiza możliwości i wyzwań związanych z rozwojem turystyki to główny temat debaty pod hasłem „Karpacka Marka Makroregionalna”. Był to jeden z paneli dyskusyjnych podczas zakończonego wczoraj Forum Ekonomicznego w Krynicy. Pełniąca rolę moderatorki Małgorzata Jarosińska-Jedynak, członek zarządu województwa podkarpackiego podkreśliła, że makroregion karpacki to bogate dziedzictwo kulturowe i zasoby naturalne. Jednocześnie stawia na dynamiczny rozwój technologiczny i sprzyjające warunki dla przedsiębiorców. Kluczowa jest jednak lepsza współpraca między regionami.
-Utworzenie Makroregionalnej Strategii dla Karpat miałoby nie tylko znaczenie finansowe, ale również przyczyniłoby się do stworzenia platformy wymiany doświadczeń – stwierdziła Małgorzata Jarosińska-Jedynak.
XXXIII Forum Ekonomiczne w Karpaczu zgromadziło czołowych liderów polityki, biznesu i nauki z całej Europy.
Opr. B.Kozłowska, fot. Michał Bosek, oddział komunikacji marketingowej UMWP