Rzeszowski ratusz ruszył z promocyjną kampanią „Made in Rzeszów”. Akcja ma na celu docenienie lokalnego potencjału, tradycji i gospodarki. W specjalnie stworzonych pudełkach pakowane produkty naszych regionalnych firm, a później przekazywane rzeszowskim gościom.
– To będzie produkt, którym będziemy się chwalić. Będzie to coś, co będzie wręczane przez prezydenta w sytuacjach wizyt oficjalnych – powiedział Kamil Czyż, dyrektor Wydziału Marki Miasta, Współpracy Gospodarczej i Turystyki.
Prezydent Konrad Fijołek zwraca uwagę, że miasto nie poniosło prawie żadnych kosztów związanych z akcją, jedynie opłata za nadruk i pudełka.
– Naklejki oraz loga mamy od firm. A wartość produktów, które są w tych wszystkich pudełkach to 140 tysięcy złotych – dodał prezydent Rzeszowa.
Miasto przygotowało na początek 400 takich promocyjnych paczek. Do akcji przyłączyły się na razie firmy: Nestle, Rzeszowianki, Sanofi, Chema Elektromet, Aspol, Sylveco i Makarony Polskie.
Relacja Łukasza Lęcznara.
Tekst i fot. Ł. Lęcznar