Firmy ubezpieczeniowe, banki i instytucje zajmujące się udzielaniem pożyczek krótkoterminowych, tzw. chwilówek. Ich relacje z klientami znalazły się pod lupą rzecznika finansowego. To państwowa instytucja pomagająca w rozwiązywaniu problemów i nieporozumień między usługodawcą a klientem.
Jak powiedział Polskiemu Radiu Rzeszów Paweł Rokosz z biura rzecznika, najpierw prowadzone są mediacje z udziałem zwaśnionych stron, dopiero potem następują ostrzejsze formy egzekwowania praw pokrzywdzonej osoby lub firmy.
Z Pawłem Rokoszem z biura rzecznika finansowego rozmawiał Wojciech Wójcik:
Dane kontaktowe do biura rzecznika:
Biuro Rzecznika Finansowego
ul. Nowogrodzka 47A, 00-695 Warszawa
NIP: 525 15 66 173
REGON: 011335893
Telefon ogólny oraz recepcja:
+48 22 333-73-26,
+48 22 333-73-27
fax: +48 22 333-73-29
e-mail: biuro@rf.gov.pl
Tekst: W. Wójcik








