Uszkodzone chodniki i ulice, porzucone pojazdy i zaśmiecone miejsca zielone. To najczęstsze problemy zgłaszane przez mieszkańców Rzeszowa za pomocą aplikacji „Rzeszów to MY”. Funkcjonuje ona od roku i umożliwia zgłaszanie ważnych do załatwienia spraw. Służby miejskie mają trzy dni od daty zgłoszenia na ustalenie, kto zajmie się problemem. Potem w ciągu 10 dni musi zostać przekazana informacja zwrotna do zgłaszającego, o tym, jak zostanie on rozwiązany.
Najwięcej zgłoszeń, bo aż 901, zostało skierowanych do Miejskiego Zarządu Dróg. 623 interwencje przekazano do Zarządu Zieleni Miejskiej. 114 zgłoszeń trafiło do Straży Miejskiej, a 54 do Zarządu Transportu Miejskiego. Było również kilkadziesiąt sygnałów do Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów i Biura Gospodarki Mieniem. W sumie mieszkańcy Rzeszowa zgłosili ponad 1700 spraw.
Tekst: Monika Domino, fot. archiwum

![[ZDJĘCIA] KS DevelopRes Rzeszów wygrywa derby Podkarpacia. Pewne 3:0 ze Stalą Mielec 2 - Polskie Radio Rzeszów [ZDJĘCIA] KS DevelopRes Rzeszów wygrywa derby Podkarpacia. Pewne 3:0 ze Stalą Mielec](https://radio.rzeszow.pl/wp-content/uploads/2025/12/DSC09528-Poprawione-Szum-120x86.jpg)
![[SONDA] Dziś niedziela handlowa. Co mówią mieszkańcy? 3 - Polskie Radio Rzeszów [SONDA] Dziś niedziela handlowa. Co mówią mieszkańcy?](https://radio.rzeszow.pl/wp-content/uploads/2025/12/kobieta-cieszy-sie-zakupy-pojeciem-120x86.jpg)

![[ZDJĘCIA, AKTUALIZACJA] Autobus z pasażerami wypadł z ronda w Rzeszowie. 14 osób rannych 5 - Polskie Radio Rzeszów [ZDJĘCIA, AKTUALIZACJA] Autobus z pasażerami wypadł z ronda w Rzeszowie. 14 osób rannych](https://radio.rzeszow.pl/wp-content/uploads/2025/12/image3-120x86.jpeg)




