Uszkodzone chodniki i ulice, porzucone pojazdy i zaśmiecone miejsca zielone. To najczęstsze problemy zgłaszane przez mieszkańców Rzeszowa za pomocą aplikacji „Rzeszów to MY”. Funkcjonuje ona od roku i umożliwia zgłaszanie ważnych do załatwienia spraw. Służby miejskie mają trzy dni od daty zgłoszenia na ustalenie, kto zajmie się problemem. Potem w ciągu 10 dni musi zostać przekazana informacja zwrotna do zgłaszającego, o tym, jak zostanie on rozwiązany.
Najwięcej zgłoszeń, bo aż 901, zostało skierowanych do Miejskiego Zarządu Dróg. 623 interwencje przekazano do Zarządu Zieleni Miejskiej. 114 zgłoszeń trafiło do Straży Miejskiej, a 54 do Zarządu Transportu Miejskiego. Było również kilkadziesiąt sygnałów do Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów i Biura Gospodarki Mieniem. W sumie mieszkańcy Rzeszowa zgłosili ponad 1700 spraw.
Tekst: Monika Domino, fot. archiwum


![[AKTUALIZACJA] Zaginiona 17-latka odnaleziona z dzieckiem 3 - Polskie Radio Rzeszów Utrudnienia na drodze krajowej nr 28. Zderzenie dwóch samochodów osobowych](https://radio.rzeszow.pl/wp-content/uploads/2025/09/Utrudnienia-na-drodze-krajowej-nr-28.-Zderzenie-dwoch-samochodow-osobowych-120x86.webp)
![Zakończono montaż betonowej obudowy tunelu na S19 Rzeszów Południe-Babica 4 - Polskie Radio Rzeszów Zakończono produkcję ponad 22 tysięcy segmentów obudowy tunelu S19 [ZDJĘCIA]](https://radio.rzeszow.pl/wp-content/uploads/2025/09/1460x616-2-120x86.jpg)
![[ZDJĘCIA] Nowy sprzęt dla pogotowia ratunkowego w Rzeszowie 5 - Polskie Radio Rzeszów [ZDJĘCIA] Nowy sprzęt dla pogotowia ratunkowego w Rzeszowie - Polskie Radio Rzeszów](https://radio.rzeszow.pl/wp-content/uploads/2025/12/IMG_20251219_084513-120x86.jpg)




