Uszkodzone chodniki i ulice, porzucone pojazdy i zaśmiecone miejsca zielone. To najczęstsze problemy zgłaszane przez mieszkańców Rzeszowa za pomocą aplikacji „Rzeszów to MY”. Funkcjonuje ona od roku i umożliwia zgłaszanie ważnych do załatwienia spraw. Służby miejskie mają trzy dni od daty zgłoszenia na ustalenie, kto zajmie się problemem. Potem w ciągu 10 dni musi zostać przekazana informacja zwrotna do zgłaszającego, o tym, jak zostanie on rozwiązany.
Najwięcej zgłoszeń, bo aż 901, zostało skierowanych do Miejskiego Zarządu Dróg. 623 interwencje przekazano do Zarządu Zieleni Miejskiej. 114 zgłoszeń trafiło do Straży Miejskiej, a 54 do Zarządu Transportu Miejskiego. Było również kilkadziesiąt sygnałów do Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów i Biura Gospodarki Mieniem. W sumie mieszkańcy Rzeszowa zgłosili ponad 1700 spraw.
Tekst: Monika Domino, fot. archiwum


![5. odsłona akcji "Choinka dla Życia" w RCKiK w Rzeszowie [ZDJĘCIA] 3 - Polskie Radio Rzeszów 5. odsłona akcji „Choinka dla Życia” w RCKiK w Rzeszowie [ZDJĘCIA]](https://radio.rzeszow.pl/wp-content/uploads/2025/12/choinka-5-120x86.jpg)






