Żyjemy w czasach, w których nie wystarczy stworzyć coś interesującego, by przyciągnąć uwagę otoczenia. O wiele ważniejsza okazuje się promocja. W audycji „Świat się zmienia” rozmawialiśmy o marketingu terytorialnym, którego celem jest stworzenie takiego pomysłu promocji danego miejsca, która pozwoli przyciągnąć uwagę turystów i inwestorów. Nietuzinkowe wydarzenie kulturalne, zabytkowy obiekt, albo lokalne rękodzieło może pomóc w rozwoju danego miejsca i dać wymierne korzyści mieszkańcom.
W audycji wypowiadali się: dr Jarosław Kinal – medioznawca i socjolog z Uniwersytetu Rzeszowskiego, Magdalena Kątnik-Kowalska- właścicielka kamienicy rodowej rodziny Dąbrowskich w Żołyni, prof Beata Majerska-Pałubicka i prof. Tomasz Wagner z Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Bartosz Podubny – zastępca podkarpackiego wojewódzkiego konserwatora zabytków i dr Antoni Chuchla, prezes Towarzystwa Miłośników Ziemi Niebyleckiej.
Audycję prowadziła Iwona Piętak.
Tekst: Iwona Piętak, fot. ilustracyjne