Od dziś jesteśmy nie tylko słuchani, ale bardziej widoczni dla państwa w Internecie, czyli na naszej stronie internetowej, na kanale YouTube oraz na portalach społecznościowych
– mówi Jakub Osika, prezes Polskiego Radia Rzeszów.
Chcemy być bliżej słuchacza i dlatego mogą nas teraz państwo oglądać. To niewątpliwa zmiana oblicza radia i wejście mocniej w media społecznościowe
– podkreśla prezes naszej rozgłośni.
„Zobacz, co u nas słychać?” to hasło naszej nowej wiosennej ramówki. Wystartowaliśmy dzisiaj, 1 kwietnia, i jak wskazuje nasz slogan reklamowy, można nas nie tylko słuchać, ale także zobaczyć.
Zmiana to także nowe propozycje antenowe. W czwartek w Pulsie Dnia będzie nowy cykl „Przeciw przemocy”, w sobotnim Kalejdoskopie „Life style na skróty”, czyli jak mądrze i przyjemnie żyć. W niedzielne popołudnie zapraszamy do słuchania „Pory obiadowej” z ciekawymi cyklami między innymi „Kryminalne Podkarpacie”.
Z Jakubem Osiką rozmawia Monika Domino.
Tekst: M. Domino, Ł. Wacławek